Opening zorgactiepunt in Groningen woensdag 5 oktober om 15.00 uur

05 okt 2016 - ~

Opening zorgactiepunt in Groningen woensdag 5 oktober om 15.00 uur

Woensdag 5 oktober opent de FNV in Groningen het FNV Zorgactiepunt waar alle bewoners van Groningen en medewerkers uit de zorg met hun klachten, bezwaren en ideeën over de zorg in Groningen terecht kunnen. De FNV roept hierbij iedere Groninger die is gekort op de huishoudelijke verzorging op om langs te komen bij het actiepunt om hun verhaal te doen. Dat helpt de FNV met bezwaar maken tegen het korten op onder meer de huishoudelijke zorg en de race naar beneden in de zorg verder te stoppen.

De opening op 5 oktober zal worden verricht door een cliënte uit Groningen om 15.00 uur in buurthuis de Goudvinck.

Zie ook: FNV start zorgactiepunt in Groningen

Openingstijden actiepunt:

Groningen: in de Goudvinck, Goudlaan 297.Elke woensdag en zaterdag van 15.00 – 17.00 uur Groningen. Tel: 06-46988115 (bereikbaar tijdens spreekuren vanaf 5 oktober a.s. of u kunt de voicemail inspreken ) Per mail: groningen@fnvvoorzorg.nl http://www.fnvvoorzorg.nl/forms/zorgactiepunt-groningen/

Zie ook: zorgactiepunt op facebook, fnvvoorzorg.nl, en Dagblad v/h Noorden.