Belastingservice voor FNV-leden

Belastingservice voor FNV-leden

09 feb 2016 - GP

Belastingservice voor FNV-leden

Vanaf 1 maart a.s. is de FNV-belastingservice weer actief. Leden van onze bond kunnen dan weer gratis gebruik maken van deze service waarbij uw belastingaangifte over 2015 wordt verzorgd. Hebt u vragen over toeslagen, zoals zorg-, huur-, kinderopvangtoeslag en kindgebonden budget, ook dan kunt u geïnformeerd worden door de leden van de belastingservice. Deze toeslagen kunnen ook aangevraagd, stopgezet of gewijzigd worden. FNV-leden die vorig jaar hun belastingaangifte ook door FNV-belastingservice hebben laten verzorgen krijgen van de belastingdienst een machtigingscode toegestuurd. Naast de gebruikelijke informatie over uw inkomen, de eigen woning enz. moet u ook deze machtigingscode meenemen, anders kan de belastingservice u niet helpen bij het invullen van de aangifte.

Wat moet u allemaal meenemen? Op deze site vindt u het pdf-formulier “wat moet ik mee nemen.pdf”. (pdf volgt) Daarin vindt u een opsomming van informatie die u mee moet nemen.

Hoe maakt u een afspraak? Een afspraak kunt u op verschillende wijzen maken, telefonisch of online via internet.

Telefonisch: Voor een afspraak belt u naar het telefoonnummer van de belastingwerkgroep in uw gemeente of regio. Weet u dit nummer niet dan kunt u deze vinden op de site van de FNV (www.fnv.nl/lidmaatschap/belastingservice) (onderaan de pagina). Met het invullen van de 4 cijfers van uw postcode krijgt u de gegevens te zien van de werkgroep bij u in de buurt.

Wilt u online een afspraak maken (via internet) de FNV site, ga dan naar de FNV site (www.fnv.nl/lidmaatschap/belastingservice ) en vul het afspraakformulier in.

LET OP: een afspraak maken kan vanaf 15 februari 2016.

Deel dit artikel

Geef een reactie op dit artikel

Jouw bericht